02191304078

تبریز- خیابان ارتش جنوبی - ساختمان اداری پست طبقه 4

پرتو تبریز

دستگاه حضور غیاب مراکز آموزشی

دستگاه های حضور غیاب مراکز آموزشی

دستگاه حضور غیاب پرتو تبریز ، حضور و غیاب دانش آموزان از سال های دور به صورت دستی و توسط معلمان و دبیران محترم انجام گردیده است.
از سوی دیگر یکی از دغدغه های والدین آگاهی از زمان تردد و حضور به موقع فرزندان خود در مدرسه و آگاهی ایشان از زمان تردد آنها می باشد.
با پیشرفت و توسعه سیستم های کنترل تردد، عمده سازمان ها، ادارات و شرکت ها سیستم های حضور و غیاب الکترونیکی را جایگزین شیوه های سنتی نموده اند.
با مطرح شدن مقوله هوشمندسازی و بهره گیری از فناوری های نوین در نظام آموزشی و نیز دسترسی مدارس به اینترنت، موضوع حضور و غیاب سیستمی دانش آموزان بیش از پیش مورد توجه مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان قرار گرفته است.

خوشبختانه پرتو تبریز تمامی امکانات دنیای وب را پشتیبانی میکند.در قسمت نهایی مقاله QR کدی برای شما قرار دادیم،
تا با اسکن آن از طریق پیامک با ما در ارتباط باشید و یا با شماره تماس های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.
دلیل اینکه قیمت ها در این صفحه ذکر نشده سواستفاده برخی از قیمت های پایین پرتو تبریز میباشد، پس با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

این دستگاه‌ در مدارس ابزارهای مدیریتی مهمی هستند که به مدیران و مسئولان آموزشی کمک می‌کنند تا فرآیند حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان را کنترل کنند. این دستگاه‌ها با ایجاد دقت و داده‌های دقیق، به بهبود مدیریت مدرسه و ارتقاء فرآیند آموزش و پرورش کمک می‌کنند. در این مقاله، به بررسی دلایلی که باعث نیاز به دستگاه حضور غیاب در مدارس می‌شود، خواهیم پرداخت.

هوشمند کردن مدارس، فرصتی را برای افزایش تعاملات آموزشی فراهم می‌کند. استفاده از تکنولوژی در کلاس درس، دانش آموزان را به‌طور فعال‌تری در فرآیند یادگیری شرکت می‌کنند. از طریق تمرینات تعاملی، نرم‌افزارهای آموزشی هوشمند، ویدئوهای آموزشی تعاملی و ابزارهای دیگر، دانش آموزان به‌طور عمیق‌تری در مفاهیم درسی غرق می‌شوند.

هوشمند کردن مدارس، امکان یادگیری شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کند. با تجزیه و تحلیل داده‌های آموزشی، معلمان می‌توانند نیازها و توانایی‌های هر دانش آموز را به‌طور دقیق‌تری شناسایی کنند و برنامه‌های آموزشی متناسب با آنها را طراحی کنند. این امر منجر به افزایش کیفیت واکنش به نیازهای هر فرد و در نتیجه افزایش درصد موفقیت در یادگیری می‌شود.

درراستای هوشمند کردن مدارس شرکت پرتو تبریز که 18 سال سابقه درخشان در این حوزه دارد،برای شما عزیزان دستگاه هوشمند حضور غیاب را ارائه کرده است.که ثبت اختراع دستگاه حضور غیاب در اختیار این شرکت میباشد.

مرکز فناوری و تکنولوژی پرتو - هوشمند سازی

برخی از مهمترین ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب مدارس پرتو تبریز

 

  • سیستمی کاملا آنلاین با نرم افزار واسط سمت کلاینت
  • امکان درج خودکار موارد غیبت و تأخیر در موارد انظباطی و تأثیر آن ها در نمره انضباط
  • امکان اطلاع رسانی به پدر و مادر در صورت تأخیر یا غیبت فرزندشان با پیامک (SMS) و از طریق پنل اولـیـا
  • امکان ارسال پیامک ورود و خروج دانش آموز به صورت خودکار برای والدین
  • امکان ثبت دستی تردد کلیه افراد (در صورت بروز مشکل در دستگاه های حضور غیاب یا شبکه داخلی)
  • امکان استفاده همزمان از چندین دستگاه حضور و غیاب
  • امکان استفاده از دستـگاه های مجزا برای معلمین و دانش آموز ها
  • امکان ارسال خودکار اطلاعات ثبت شده توسط دستگـاه ها به سامانه همکلاسی به طور روزانه و در ساعت معین
  • امکان ایجاد گزارش های متنوع از وضعیت غائبین یا تأخیری های هر کلاس
  • نرم افزار حضور و غیاب مدارس قابل استفاده جهت کنترل تردد معلمین و کادر اداری
  • امکان محاسبه ساعات کارکرد هر معلم از روی برنامه کلاسی
  • امکان تخصیص شیفت های کاری متفاوت به کادر اداری
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • دارای محیط کاربری ساده و قدرتمند
  • و بسیاری قابلیت های بی نظیر دیگرکه تنها در نرم افزار حضور و غیاب این شرکت خواهید یافت.
پرتو تبریز

چرا به دستگاه حضور غیاب در مدارس نیازمندیم؟


بهبود نظم و انضباط
یکی از دلایل اصلی نیاز به دستگاه حضور غیاب در مدارس، بهبود نظم و انضباط در محیط آموزشی است. با داشتن داده‌های دقیق از حضور و غیاب دانش آموزان و معلمان، مدیران مدرسه می‌توانند بهترین تصمیمات مدیریتی را اتخاذ کرده و از رفتارهای ناپسند جلوگیری کنند.
افزایش شفافیت
دستگاه حضور غیاب به مدیران امکان اطلاع از وضعیت حضور و غیاب همه افراد را می‌دهد. این شفافیت باعث اعتماد بیشتر اعضای محیط آموزشی به سیستم مدیریتی مدرسه می‌شود و تداوم حضور دانش آموزان را تضمین می‌کند.
کاهش زمان و انرژی مورد نیاز برای ثبت حضور و غیاب دستی
سابقه ثبت حضور و غیاب دستی ممکن است زمان‌بر و پرخطا باشد. استفاده از دستگاه حضور غیاب باعث کاهش زمان و انرژی مورد نیاز برای این فرآیند می‌شود و به مدیران اجازه می‌دهد تا به موارد دیگری تمرکز کنند.
اطلاعات آماری دقیق
در اغلب مدارس، جمع‌آوری داده‌های حضور و غیاب به صورت دستی ممکن است به دلیل خطاهای انسانی دقت لازم را نداشته باشد. دستگاه حضور غیاب با ایجاد داده‌های دقیق، به مدیران اطلاعات آماری دقیقی از حضور و غیاب را ارائه می‌دهد که می‌تواند به تصمیم‌گیری بهتر در زمینه مدیریتی کمک کند.
تسهیل در ارتباط با والدین
دستگاه حضور غیاب امکان ارسال پیام‌های خودکار به والدین در مورد حضور یا غیاب دانش آموزان را فراهم می‌کند. این اطلاعیه‌ها به والدین کمک می‌کنند تا اطلاعات به‌روز و دقیقی از وضعیت حضور و غیاب فرزندان خود داشته باشند.
ارتقاء امنیت
دستگاه حضور غیاب با ایجاد داده‌های دقیق، امنیت محیط آموزشی را ارتقا می‌بخشد. این دستگاه‌ها می‌توانند به شناسایی ورود افراد غیرمجاز به محیط مدرسه کمک کنند و از تخلفات امنیتی جلوگیری نمایند.

برای تماس با ما از طریق پیامک، QR code زیر را اسکن نمایید!

مرکز فناوری و تکنولوژی پرتو تبریز - پرتو
.

شرکت فناوری و تکنولوژی پرتو تبریز

برای تماس تلفنی و اطلاع از قیمت ها نیز با شماره های:
09962492769 09354230001

این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

تا الان رای ندادیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

درباره ما

شرکت فناوری و آموزشی پرتو تبریز، با هدف ارائه راه کارهای نرم افزاری مبتنی بر هوشمند سازی برای موسسات آموزشی در سال 1385 در قالب مجتمع فنی آموزشی با مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی تاسیس شد. 

شبکه های اجتماعی

نماد ها

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت پرتو تبریز میباشد

طراحی سایت و سئو توسط
پرتو تبریز