02191304078

تبریز- خیابان ارتش جنوبی - ساختمان اداری پست طبقه 4

پرتو تبریز

راهنمای ال ام اس (LMS) دانش آموزان

در این قسمت آموزش های مربوط به ال ام اس را برای دانش آموزان فراهم آورده ایم تا به بهترین نحو ممکن از این سامنه استفاده کنند. 

همانطور که در بخش سیستم هوشمند سازی ال ام اس  امکانات این سمانه آنلاین را برای شما توضیح دادیم.در این قسمت نیز برای شما آموزش های مربوط را در قالب یک فیلم آموزشی آماده کرده ایم تا نهایت استفاده را از این سامانه هوشمند داشته باشید.
با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ال ام اس (LMS) آشنا کنیم. 

راهنمای ال امک اس دانش آموزان

سیستم هوشمند سازی مدیریت مدارس (LMS) پرتو تبریز ،یکی از جدیدترین محصولات شرکت فناوری و آموزشی پرتو تبریز است که امکان استفاده از قابلیت های سامانه را به صورت آفلاین و آنلاین در کلاس های درس در اختیار معلمین قرار می دهد. اطلاعات دانش آموزان، کلاس ها، معلمین، برنامه کلاسی و سایر اطلاعات موردنیاز به سادگی از سیستم سناد (سیستم دانش آموزی) آموزش و پرورش به سیستم نمره لر قابل انتقال می باشد. و درنتیجه نیازی به ورود مجدد اطلاعات نخواهد بود.

سیستم (LMS) جایگزینی مناسب برای دفاتر سنتی معلمین است و امکان جمع آوری سیستم های سنتی در مدارس را فراهم می آورد. تنها لازمه ی به کارگیری این سیستم وجود یک شبکه داخلی مناسب در مدرسه و مجهز بودن کلاس ها به یک دستگاه گوشی یا تبلت هوشمند و یا لپ تاپ هست که میتوان از گوشی خود دبیر هم استفاده نمود.پس از آن معلمین قادر خواهند بود کلیه عملیات قبلی مانند حضور و غیاب، ثبت نمرات کلاسی و امتحانی، موارد انضباطی دانش آموزان و سایر موارد را در سیستم ثبت کنند و حتی به سوابق کلاسی دانش آموزان خود دسترسی داشته باشد.

این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

تا الان رای ندادیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به تیم طراحی وبسایت پرتو تبریز میباشد

طراحی سایت و سئو توسط
پرتو تبریز